آیا خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم مقرون به صرفه است؟
نوشته شده توسط : بلدرچین دماوند

 

 محاسن و معایب خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم

محاسن

1-     قیمت ارزان دستگاه جوجه کشی دست دوم نسبت به دستگاه جوجه کشی نو

معایب

1-      انتقال باکتری ها و میکروب ها و سایر آلودگی های عفونی 

2-     نداشتن گارانتی شرکتی و پشتیبانی پس از فروش

3-      فرسودگی و پوسیدگی که باعث طول عمر کمتر دستگاه می‌شود

4-     هزینه های نگهداری بالا

5-     به دلیل رشد باکتری ها در محفظه دستگاه در طول مدت استفاده بازدهی کمتری دارند

 در کل توصیه می کنیم از انتخاب دستگاه جوجه کشی دست دوم در سایزهای بالاتر از ۱۰۰ عدد تخم مرغ (دستگاه جوجه کشی صنعتی و نیمه صنعتی) خودداری کنید زیرا در صورت آلوده بودن دستگاه جوجه کشی با خسارت وارده ازهچ نشدن جوجه ها زیان خواهید کرد.

چنانچه به خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم اصرار دارید حتما دستگاهی را انتخاب کنید که تولید شده توسط یک شرکت معتبر و خوش نام سازنده دستگاه جوجه کشی باشد تا در صورت نیاز به پشتیبانی به توانید از خدمات پس از فروش آن بهره ببرید.

در خرید دستگاه های جوجه کشی خانگی دست دوم محدودیت ها کمتر است چنانچه دستگاه های جوجه کشی با ظرفیت  ۱۰ عددی تخم مرغ  12 تایی تخم مرغ تا ۲۴ عددی تخم مرغ و ۴۸ عددی انتخاب کردید دقت کنید تا اگر از جنس پلاستیک ساخته شده اند در بدنه دستگاه جوجه کشی پلاستیکی شکستگی ایجاد نشده باشد.

 دستگاه های جوجه کشی کوچک را می توانید معمولاً با قیمت های پایین تر از شرکت های تولید کننده دستگاه جوجه کشی به صورت دست دوم از افرادی که قبلا دستگاه خریداری کرده اند و دیگر نیازی به آن ندارند. خریداری کنید.

در هنگام خرید دقت کنید تا سنسور های دما و رطوبت دستگاه جوجه کشی دقت لازم را داشته باشند و از این که شرکت تولید کننده قطعات یدکی دستگاه جوجه کشی را موجود دارد مطمئن شوید برای این کار مدل دستگاه را به شرکت تولید کنند اعلام نموده و استعلام قطعات بگیرید.

 قبل از خرید ماشین جوجه کشی عملکرد دستگاه را حداقل به مدت یک ساعت مشاهده نمایید و سپس پول را به خریدار پرداخت نمایید و از خرید اینترنتی و تلفنی دستگاه های جوجه کشی دست دوم از افراد ناشناس که امکان دسترسی به آنها برای شما مقدور نیست خودداری نمایید

یک پیشنهاد عالی

به شما توصیه می کنیم چنانچه بودجه کافی برای خرید دستگاه جوجه کشی دلخواه خود را از برندهای معتبر ندارید موضوع را با واحدهای فروش آنها در میان گذاشته تا شما را از تخفیف های دوره ای و یا گاها از وجود دستگاههای استوک کارخانه ای که معمولاً به دلیل خط و خش و یا ایرادات ظاهری که در روند تولید پیش می‌آید آگاه کنند تا بتوانید با قیمت مناسب دستگاه جوجه کشی نو و سالم تری تهیه کنید

 این گونه دستگاه ها به مراتب بهتر از دستگاه های جوجه کشی دست دوم کارکرده از نظر مالی و بهداشتی خواهند بود

 شرکت بلدرچین دماوند گاهاَ دستگاه هایی که در باربری ها دچار آسیب های جزئی شده ولی قابلیت استفاده بدون هیچ مشکلی را دارند و یا در روند تولید به دلیل مشکلات رنگ بدنه یا خط و خش ظاهری دارای اشکالات جزئی هستند را به طور مشخص به صورت ارزان قیمت در سایت فروش دستگاه جوجه کشی با عنوان دستگاه جوجه کشی استوک حراج می نماید

 شما می‌توانید برای خرید این گونه دستگاه های جوجه کشی استوک به سایت شرکت مراجعه کنید و یا در ساعات کاری با واحد فروش شرکت تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: دستگاه جوجه کشی , خرید دستگاه جوجه کشی , دستگاه جوجه کشی دست دوم ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: